Ürün teslimatlarımızda İstanbul sınırları içerisinde Moto- kurye, diğer İllerde Kargo Firması kullanılmaktadır. Teslimat süresi İstanbul sınırları içinde aynı gün veya ertesi gün , diğer bölgelerde 2 gündür. İl dışı kargo gönderilerimiz şube teslim olarka gönderilmektedir, kargo Firmasının Türkiye’deki ücra bölgelere gidememesi durumunda siparişi veren kişi Kargo Firmasının en yakın şubesinden sipariş verdiği ürünü teslim alabilir. Saat 13.00′ ten sonra gelen siparişler bir sonraki iş günü alınmış olarak kabul edilir. İstanbul dışı illere Cuma günü kargo yapılmamaktyadır, siparişler takip eden pazartesi günü alınmış olarak kabul edilir ve kargolanır. Bayram, resmi tatil gibi tatil günlerinde verilen siparişler tatil bitimini takip eden ilk resmi çalışma günü alınmış kabul edilir. Ürünler sadece siparişin verildiği adreste siparişi veren kişiye teslim edilir. Teslimatın gerçekleşebilmesi için gün içinde bulunduğunuz yerin adresini ve telefonunu vermeniz yararlı olacaktır. Verilen adreste bulunamayan müşterinin ürünü ilgili şubeye götürülür.  iademiz yoktur, Teslimat Bilgileri Teslimat Şartları Ürün teslimatlarımızda moto-kurye ve Kargo Firması kullanılmaktadır. Teslimat süresi İstanbul sınırları içinde 1 gün, gündür. Kargo Firmasının Türkiye’deki ücra bölgelere gidememesi durumunda siparişi veren kişi Kargo Firmasının en yakın şubesinden sipariş verdiği ürünü teslim alabilir. Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri teslim aldığınız firma yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir hasar varsa kargo firmasına tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olduğunuzu unutmayınız.

Ürünlerin Garantisi

Ürün müşteriye ulaştıktan sonra ve/veya zamanla ortaya çıkabilecek sorunlar için, ETABAL’a başvurulmalıdır. Tüm ürünler ETABAL garantisi altındadır.

Sipariş Durumu

Siparişiniz onaylandığında kargo bilgileri ile birlikte sizlere e-mail ve whatsapp mesajla ile gönderilecektir. Gönderi Takip No ile siparişinizi kargo firmasının web sitesinden online takip edebilirsiniz.

Sipariş İptali

Siparişinizin iptalini info@aleta.com.tr e-mail adresine sipariş numaranız ile birlikte e-mail gönderebilirsiniz. Siparişiniz eğer kargoya verilmemiş ise iptal işleminiz gerçekleştirilecekti.

Iadeedeceğiniz ürün/ürünler problemli ise 0 212 249 66 26  nolu Müşteri Hizmetlerini arayarak iade başvurusunda bulunabilirsiniz. İade Şartlarımız; İade işlemlerinde kargo ücreti Müşteriye aittir. İadeler mutlaka orijinal kutu veya ambalajı ile yapılmalıdır. Ürünün müşteriye teslim edildiği andaki hali ile iade edilememesi halinde, ürün iade alınmayacak ve bedeli iade edilmeyecektir. İade edeceğiniz ürünün orijinal kutusu ve/veya ambalajı bozulmuş (kutu ve/veya ambalaja herhangi koli bandı ve çeşitli yapıştırmalar yapılmış) ve yeniden satılabilecek durumda olmayan ürünlerin iadesi kabul edilmeyecektir. Ürünlerde ve/veya ambalajında aşağıdaki durumlar söz konusu ise iade alınmaz; Herhangi bir leke, kir, çizik, bozulma, kırılma, yırtılma, kullanma ve hasar varsa, Orijinal ambalajı kutu ve/veya kutu içersindeki destekleyici kutu, kutucuk, köpük ve hava kabarcıklı poşetler eksikse. İade edeceğiniz ürünü, sizlere gönderdiğimiz fatura ile birlikte ve neden ürünü iade ettiğinizi anlatan bir dilekçe ile bizlere iade etmeniz gerekmektedir. Ürünlerin iadeleri için ambalajlarının açılmamış, bozulmamış, kullanılmamış olması gerekmektedir. İade edeceğiniz ürünü, size teslim edildiği andaki durumu ile geri vermeniz gerekir. Eğer ürünü kullanım söz konusu ise kullanma dolayısıyla malın ticari değerindeki kaybı ödemekle yükümlüsünüz. İade İşlemleri İadeye gelen ürün İade Bölümümüz tarafından incelenir. Yukarıdaki iade şartları yerine getirilmiş ise iade işlemi başlatılır. Bu işlem 3 – 7 gün arasında değişmektedir. İadeyi onayladığımızda sizlerle iletişime geçilecektir. Siparişiniz kredi kartı ile yapıldı ise iade bedeli kredi kartınıza, siparişiniz havale ile yapıldı ise bilgilerini vereceğiniz banka hesabınıza gönderilecektir. Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri teslim aldığınız firma yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir hasar varsa kargo firmasına tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız.

WhatsApp chat