Mesafeli Satış Sözleşmesi

Mesafeli Satış Sözleşmesi

MADDE 1 –
TARAFLAR
1.1 – SATICI:
Ünvanı : Aleta Natural Gıda Turizm Danışmanlık Ve Sanayi Ticaret Ltd. Şti.Adresi : Kireçburnu mah. Ömür tepe sokak. no:6/A Tarabya/Sarıyer – İstanbul Telefon :0212 249 66 26
Fax : 0212 249 66 26<br />
E-mail : info@aleta.com.tr Müşteri
olarak www.aleta.com.tr alışveriş sitesine üye olan kişi. Üye olurken kullanılan adres ve iletişim bilgileri esas alınır.İşbu sözleşmenin konusu, ALICI’nın SATICI’ya ait
sitesinden elektronik ortamda siparişini yaptığı aşağıda nitelikleri ve satış
fiyatı belirtilen ürünün satışı ve teslimi ile ilgili olarak 4077 sayılı
Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmeleri Uygulama Esas
ve Usulleri Hakkında Yönetmelik hükümleri gereğince tarafların hak ve
yükümlülüklerinin saptanmasıdır.
MADDE 3 – SÖZLEŞME KONUSU ÜRÜN
Ürünün türü, miktarı,satış bedeli,ödeme şekli,siparişin sonlandığı andaki
bilgilerden oluşmaktadır
MADDE 4 – GENEL HÜKÜMLER
4.1- ALICI www.aleta.com.tr internet sitesinde sözleşme konusu
ürünün temel nitelikleri, satış fiyatı ve ödeme şekli ile teslimata ilişkin ön
bilgileri okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda gerekli teyidi
verdiğini beyan eder.
4.2- Sözleşme konusu ürün, yasal 30 günlük süreyi aşmamak koşulu ile her bir
ürün için ALICI’nın yerleşim yerinin uzaklığına bağlı olarak internet sitesinde
ön bilgiler içinde açıklanan süre içinde ALICI veya gösterdiği adresteki
kişi/kuruluşa teslim edilir.
4.3- Sözleşme konusu ürün, ALICI’dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek
ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesininden SATICI
sorumlu tutulamaz. 4.4- SATICI, sözleşme konusu ürünün sağlam, eksiksiz ve siparişte belirtilen
niteliklere uygun teslim edilmesinden sorumludur.
4.5- Sözleşme konusu ürünün teslimatı için işbu sözleşmenin imzalı nüshasının
SATICI’ya ulaştırılmış olması ve bedelinin ALICI’nın tercih ettiği ödeme şekli
ile ödenmiş olması şarttır. Herhangi bir nedenle ürün bedeli ödenmez veya banka
kayıtlarında iptal edilir ise, SATICI ürünün teslimi yükümlülüğünden kurtulmuş
kabul edilir.
4.6- Ürünün tesliminden sonra ALICI’ya ait kredi kartının ALICI’nın kusurundan
kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak
kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşun ürün bedelini
SATICI’ya ödememesi halinde, ALICI’nın kendisine teslim edilmiş olması kaydıyla
ürünün 3 gün içinde SATICI’ya gönderilmesi zorunludur. Bu takdirde nakliye
giderleri ALICI’ya aittir.
4.7- SATICI mücbir sebepler veya nakliyeyi engelleyen hava muhalefeti, ulaşımın
kesilmesi gibi olağanüstü durumlar nedeni ile sözleşme konusu ürünü süresi
içinde teslim edemez ise, durumu ALICI’ya bildirmekle yükümlüdür. Bu takdirde
ALICI siparişin iptal edilmesini, sözleşme konusu ürünün varsa emsali ile
değiştirilmesini, ve/veya teslimat süresinin engelleyici durumun ortadan
kalkmasına kadar ertelenmesi haklarından birini kullanabilir. ALICI’nın
siparişi iptal etmesi halinde ödediği tutar 10 gün içinde kendisine nakten ve
defaten ödenir.
MADDE 5- CAYMA HAKKI
ALICI, sözleşme konusu ürürünün kendisine veya gösterdiği adresteki
kişi/kuruluşa tesliminden itibaren 7 gün içinde cayma hakkına sahiptir. Cayma
hakkının kullanılması için bu süre içinde SATICI’ya faks, email veya telefon
ile bildirimde bulunulması ve ürünün 6. madde hükümleri çercevesinde
kullanılmamış olması şarttır. Bu hakkın kullanılması halinde, 3. kişiye veya
ALICI’ya teslim edilen ürünün SATICI’ya gönderildiğine ilişkin kargo teslim
tutanağı örneği ile fatura aslının iadesi zorunludur. Bu belgelerin ulaşmasını
takip eden 7 gün içinde ürün bedeli ALICI’ya iade edilir. Fatura aslı
gönderilmez ise KDV ve varsa sair yasal yükümlülükler iade edilemez. Cayma
hakkı nedeni ile iade edilen ürünün kargo bedeli SATICI tarafından
karşılanır.
MADDE 6 : SİPARİŞ VE ÖDEME Sipariş: Alışveriş
sepetine eklenen ürünlerin KDV dahil TL tutarı (Taksitli işlemlerde toplam
taksit tutarları) tarafınızca onaylandıktan sonra, ilgili banka kartının posu
üzerinden işleme alınır. Bu nedenle siparişler, sevk edilmeden önce müşteriye
sipariş onay maili gönderilir. Sipariş Onay maili gönderilmeden sevkiyat
yapılmaz. Siparişlerin tedarik, ödeme ve teslimat sürecinin aksamaması içinSipariş
Onay maili müşteri tarafından mutlaka beklenmelidir. Süreçteki herhangi bir
aksama durumu ya da kredi kartı sorunlarından kaynaklanan problemler müşteriye
telefon/faks/e-mail yoluyla mutlaka bildirilir. Gerekli hallerde müşteriden
bankası ile görüşmesi istenebilir. Siparişlerin işleme alınma zamanı, siparişin
verildiği an değil, kredi kartı hesabından gerekli tahsilatın yapıldığı
&nbsp;andır. İstisnai bir durumda olsa, eğer ürün stok problemi ile karşılaşılırsa
müşteri hemen bilgilendirilir, müşterilerinin arzusu doğrultusunda yeni bir
ürün gönderilebilir, ürünün stoklara girmesi beklenebilir ve/veya sipariş iptal
edilebilir. Ödeme: www.aleta.com.tr
, internet ortamında sanal pos ile kredi kartı bilgileri girilerek ödeme işlemi
gerçeklesir. Diğer ödeme araçları için çalışmalarımız devam etmektedir.Kredi kart bilgileri www.aleta.com.tr  web sitesinde kayıtlı
tutulmadığından, bilgilerin üçüncü şahıslar tarafından görülmesi ve ele
geçirilmesi mümkün değildir. Bununla birlikte www.shop.aleta.com.tr hiçbir
şekilde kredi kartınıza ait bilgileri görmemektedir ve istese bile hiçbir
şekilde kredi kartı bilgilerinizi kayıt edememektedir.Ürünün tesliminden sonra Alıcı’ya ait kredi kartının Alıcı’nın kusurundan
kaynaklanmayan bir şekilde yetkisiz kişilerce haksız veya hukuka aykırı olarak
kullanılması nedeni ile ilgili banka veya finans kuruluşun ürün bedelini
Satıcı’ya ödememesi halinde, Alıcı’nın kendisine teslim edilmiş olması kaydıyla
ürünün 3 (üç) gün içinde Satıcı’ya gönderilmesi zorunludur. Bu takdirde nakliye
giderleri Alıcı’ya aittir.Bir
önceki paragrafa bağlı olarak Alıcı, ürün nakli ve teslimat koşullarının, olası
durumlara karşı alınan tedbirlerin ve yapılan uyarıların www.aleta.com.tr  Sevkiyat/Teslimat
Prosedürü bilgilerini okuyup bilgi sahibi olduğunu ve elektronik ortamda
gerekli teyidi verdiğini beyan eder.Sipariş
tutarınız,teslimat bölgesinin min.paket tutarının altında ise min.paket
tutarının %10’u faturaya ilave olarak yansıtılır.Pazar
günleri tatil olması nedeniyle verilen siparişler Pazartesi günü işleme alınır.
MADDE 7 – SEVKİYAT VE TESLİMAT
Sevkiyat: Sipariş
onayı mailinizin gönderilmesiyle birlikte, ürün/ürünler anlaşmalı olduğumuz
…Kargo Şirketine verilir.Teslimat:
Ürün/ürünler anlaşmalı olduğumuz … Kargo ile adresinize teslim edilecektir.
Teslimat süresi,Sipariş onayı mailinin gönderilmesinden sonra şehir içi en geç
2 (iki) iş gününde teslim edilir.Ürünler, Kargo şirketlerinin adres teslimatı
yapmadığı bölgelere telefon ihbarlı olarak gönderilir. Kargo Şirketinin haftada bir gün teslimat yaptığı bölgelerde, sevk
bilgilerindeki yanlışlık ve eksiklik olduğu hallerde, bazı sosyal olaylar ve
doğal afetler gibi durumlarda belirtilen gün süresinde sarkma olabilir. Ürün,
Alıcı’dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek
kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden, sevk bilgilerindeki yanlışlık
ve/veya Alıcının yerinde olmamasından doğabilecek ekstra kargo bedellerinden
satıcı sorumlu tutulamaz.Belirtilen günler içeriğinde ürün/ürünler
müşteriye ulaşmadıysa teslimat problemleri için müşteri hizmetlerine telefon ya
da e-mail yoluyla ulaşılması halinde, şirket yetkilileri konu ile hemen
ilgilenip, gerekli çözümü sağlayacaktır.
Teslimat problemleri yaşanmaması için sevkiyat bilgilerini tam ve eksiksiz
doldurmanız, teslimat yapılacak adreste bulunmanız önemle rica olunur.
Zarar görmüş paket durumunda;
Zarar görmüş paketler teslim alınmayarak Kargo Şirketi yetkilisine
tutanak tutturulmalıdır. Eğer Kargo Şirketi yetkilisi paketin hasarlı olmadığı
görüşünde ise, paketin orada açılarak ürünlerin hasarsız teslim edildiğini
kontrol ettirme ve durumun yine bir tutanakla tespit edilmesini isteme hakkı
müşteride vardır. Paket Alıcı tarafından teslim alındıktan sonra Kargo
Şirketinin görevini tam olarak yaptığı kabul edilmiş olur. Paket kabul
edilmemiş ve tutanak tutulmuş ise, durum, tutanağın Alıcı’da kalan kopyasıyla
birlikte en kısa zamanda Müşteri Hizmetlerine bildirilmelidir. Müşteri
Hizmetlerimiz, sorunun çözülmesi için hemen harekete geçecektir.MADDE 8 : ÜRÜN İADE
Sehven alınan her ürün için genel iade süresi 7 gündür. Bu süre
içerisinde, Ambalajı açılmış, kullanılmış, tahrip edilmiş vesaire şekildeki
ürünlerin iadesi kabul edilmez. (Ürünün tekrar satılabilir olma durumunu
bozmadan neden belirterek iade edilmesi mümkündür) İade, orijinal ambalaj ile
yapılmalıdır. Üründe ve ambalajında herhangi bir açılma, bozulma, kırılma,
tahrip, yırtılma, kulanılma ve sair durumlar tespit edildiği hallerde
ve ürünün müşteriye teslim edildiği andaki hali ile iade edilememesi halinde
ürün iade alınmaz ve bedeli iade edilmez. Tüketici, niteliği itibariyle iade
edilemeyecek, hızlı bozulma veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan mallar
söz konusu olduğunda cayma hakkınkullanamaz. Ürün iadesi için, durum öncelikli olarak müşteri hizmetlerine
iletilmelidir. Ürünün iade olarak gönderilmesi
bilgisi www.aleta.com.tr yetkilileri tarafından müşteriye
iletilir. Bu görüşmeden sonra iade formu ile birlikte adresinize teslimatı yapan
Kargo şirketi ile ürünü, ürün faturasını şirketimize ulaştırmanız
gerekmektedir. Tarafımıza ulaşan ürün belirtilen koşulları sağladığı takdirde
iade olarak kabul edilir, ödemesi kredi kartınıza/hesabınıza yapılır. Kredi
Kartına yapılan iadelerin kredi kartı hesaplarına yansıma süresi ilgili
bankanın tasarrufundadır. Ürün kusurlu olması durumunda iade koşulları, garanti
koşulları bölümünde belirtilmiştir.